Kącik rodzica

Galeria

Powrót do Galeria

Wycieczka do Grali

W słoneczny wtorek, 30 czerwca 2015 r. przedszkolaki z Akademii Młodego Człowieka udały się do Wioski Indiańskiej „Grala”. Zaraz po przybyciu na miejsce powitali nas Wódz Indiański i Indianka zwrotem „hau kȟolá”, co oznacza witaj przyjacielu! Zabrali nas we wspaniałą podróż po tym wyjątkowym miejscu.

Z namalowanymi barwami indiańskimi na twarzy tańczyliśmy i śpiewaliśmy wokół wielkiego ogniska. Pokonaliśmy ogromny tor przeszkód: chodziliśmy po równoważni, czołgaliśmy się pod oponami, podciągaliśmy się na linie, skakaliśmy po kolorowych pieńkach oraz poszukiwaliśmy wyjścia z labiryntu.

Mnóstwo radości sprawiła nam zabawa na wielkiej pompowanej poduszce plażowej. Wśród wielu atrakcji było strzelanie z łuku oraz gra w kręgle. Nie zabrakło również konkurencji polegającej na napełnianiu wiadra wodą.

Wiemy już czym się różni wigwam od tipi i kto w czasach Indian zajmował się rozkładaniem wielkich namiotów. Podczas zwiedzania tipi zaskoczył nas widok łapacza snów oraz pięknych instrumentów. Podziwialiśmy piękne stroje Indiańskie. Siedząc wokół paleniska słuchaliśmy opowieści o tradycjach i obyczajach Indian.

Czas spędzony w wiosce minął nam bardzo szybko, ale wszystko co tam zobaczyliśmy i usłyszeliśmy zostanie w naszej pamięci.

Katarzyna Gryczewska

tel.: 506 410 815
e-mail: przedszkole@akademiamc.pl

Dojazd do przedszkola w Siedlcach
Copyright © 2024 Akademia Młodego Człowieka Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt: TOJA.org | Budowa strony: L77.pl